КМУ скасував книгу відгуків і пропозицій
6 березня 2019 р. Кабінет Міністрів України провів восьмий дерегуляційні Кабмін, присвячений питанням поліпшення бізнес-клімату в Україні. Серед прийнятих в рамках цього засідання рішень - скасування книги відгуків і пропозицій.
Вірніше скасовано не сама книга відгуків та пропозицій. КМУ за ініціативою Мінекономрозвитку скасував норму обов'язкового ведення книги відгуків і пропозицій.
Тобто книгу на стенді Куточок Споживача і Куточок Покупця можна і напевно краще залишити, але норми про те, що вона повинна бути прошнурована і опечатана вже немає. Таким чином, по ідеї, перевіряючі посадові особи перевіряти ведення книги відгуків і пропозицій надалі не повинні.
З іншого боку, якщо покупець або споживач послуги захоче зв'язатися з керівництвом підприємства торгівлі або надання послуг, то набагато простіше, щоб він на місці написав своє зауваження в книзі відгуків і пропозицій, ніж вимагав телефон керівника або писав скарги в контролюючі інстанції.
«Книга відгуків і пропозицій на виробництвах, в торгівлі і громадському харчуванні введена ще за радянських часів з метою захисту прав споживачів за фіксації в ній фактів їх порушення, рекомендацій і відгуків. Зараз ця форма захисту прав споживачів є неефективною і жодним чином не вирішує їхніх проблем. На практиці існує ряд сучасних і найбільш ефективних інструментів для споживачів захистити свої права: можливість залишати відгуки на сайтах самих закладів або на інших спеціалізованих сайтах, прямі звернення до Держпродспожівслужби, Державної фіскальної служби, суду.»Повідомляє Урядовий портал.
Так, що залишати книгу скарг і пропозицій або прибрати її зі стенду куточок споживача або куточок покупця вирішувати вам!